RSS
 

Archiwum dla kategorii ‘Always Ultra’

Testowanie z trnd – Always Ultra

03 lip

Dzięki uprzejmości firmy trnd  wraz z koleżankami mam możliwość testowania nowych podpasek Always Ultra. Poniżej zdjęcia paczki, która niedawno dostałam.

 

” Marka Always od ponad 20 lat tworzy produkty dopasowane do potrzeb wszystkich kobiet. Nowe podpaski Always Ultra oferują do 100% ochrony przed przeciekaniem, nawet do góry nogami – dając uczucie świeżości oraz czystości. Ich nowa, delikatna powłoczka z otworami w kształcie litery V, pozostaje sucha i odprowadza wilgoć z dala od ciała, w głąb warstwy chłonnej. Środkowa warstwa wchłania wilgoć w kilka sekund i rozprowadza płyn równomiernie wzdłuż podpaski. Kolejna warstwa zawiera super absorbent, który wiąże płyn w żel, zapobiegając jego wyciekaniu. Super absorbent może wchłonąć nawet 10 razy więcej płynu niż sam waży. Rezultat? Do 100% ochrony przed przeciekaniem. Always Ultra zostały stworzone, aby nadążyć za aktywnym stylem życia. Dzięki nowej, delikatnej powłoczce i ochronie przed przeciekaniem, kobiety mogą czuć się komfortowo w każdej sytuacji.

Nowe podpaski Always Ultra są dostępne w nowym opakowaniu w trzech wariantach: Ultra Normal, Ultra Super oraz Ultra Night. Always Ultra .”

Pomysł trnd by podpaski rozdawac koleżankom w ładnie zapakowanych opakowaniach to strzał w dziesiątkę. Moje niespodzianki dla koleżanek były zapakowane tak:

Opinie moich koleżanek o nowych Always Ultra:

Kasia: ” oczywiscie Always mnie nie zawiodl – takze nowe Ultra zdaja sietnie swoj egzamin, mimo, ze zwykle uzywam tamponow to skusilam sie na przetestowanie podpasek i jestem zadowolona, zadnego uczucia dyskomfortu nie bylo, zadnych plam na ubraniu i bieliznie, podpaska byla na swoim miejscu, jest chlonna i nie podraznia okolic intymnych, „ten” zapach nie jest tak wyczuwalny jak przy innych tego typu produktach higieniczynych i co moge powiedziec – od czasu do czasu zrezygnuje z tamponow i bede korzystac z Always Ultra.”

Magda: ” Znam juz podpaski always i chetnie sprobowalam kolejnej nowosci – always ultra. Nie rozczarowalam sie – podpaski sa bardzo dobrej jakosci, sama powloczka jest delikatna i nie podraznia, nie odparza skory w tak gorace dni jakie mamy teraz. Chlonnosc podpaski tez jest bardzo dobra – nie spotkala mnie zadna nie mila wpadka – aby dobrze przetestowac ten produkt kupilam opakowanie always by sprawdzic jak sprawdza sie podpaski i na poczatku przy obfitym krwawieniu i na koncu przy slabszym. W obu przypadkach test wypadl pozytywnie. Podoba mi sie tez lagodny zapach – nie lupie chemicznego zapachu alni zbyt mocno perfumowanych.

Natalia: ” Nie raz juz uzywalam always i moja opinia ogolnie jest pozytywna. Chetnie wyprobowalam nowe always ultra na noc – faktycznie nic nie przecieka przez te kilka godzin, skora okolic intymnych nie jest podrazniona, podpaska nie przesuwa sie – jestem zadowolona ja, moje cialo i moja bielizna, polecam te podpaski”.

Cena produktu:

Always Ultra Normal Plus 3,99zł / 10szt.

Always Ultra Super Plus 3,99zł / 8szt.

Always Ultra Night 3,99zł / 7szt.

 
 



  • Facebook