RSS
 

Archiwum - Styczeń, 2013

Testujemy kremy do rąk

31 sty

Skorzystaliśmy  kilka dni temu z promocji i zakupiliśmy kilka kremów do rąk firmy Nivea. Jako, że pogoda nie sprzyja dobrej formie naszych rąk – skóra jest przesuszona od zimna i mrozu i wymaga regeneracji i nawilżenia to jest to najlepszy moment by ocenić te kosmetyki.

W teście wzieły udział:

Nivea Błyskawicznie Nawilżający

Za zadanie ma dostarczyć natychmiastową dawkę nawilżenia przesuszonej skórze dłoni, zapewniając odpowiednią pielęgnację bez uczucia lepkości. Krem zawiera naturalne minerały morskie oraz nawilżającą technologię Hydra IQ.

Krem testował On,  jako że dużo czasu spędza na świeżym powietrzu, a jego dłonie narażane są na mróz, wiatr liczył, że krem pomoże mu błyskawicznie  nawilżać dłonie a przy tym będzie szybko się wchłaniał.  Po kilku dniach zdecydowanie stwierdza, że ten krem nie zaspokaja jego potrzeb. Co prawda szybko się wchłania i nawilża odpowiednio skórę rąk, nie pozostawiając tłustej warstwy, ale czas nawilżenia jest bardzo krótki.  Krem trzeba w ciągu dnia aplikować bardzo często, by spełniał swoje zadanie, a co za tym idzie bardzo szybko się zużywa. Zapach ma przyjemny i łagodny. Nie uczula i nie podrażnia skóry. Skóra po nałożeniu kremu jest miękka i gładka. Cena regularna ok. 10 zł ,  zakupiony w promocji za  6 zł.

Nivea Wygładzająco Odżywczy

Ma za zadanie chronić, zmiękczać i wygładzać suche dłonie przez cały dzień już po jednokrotnym użyciu. Zawiera olejek z orzeszków macadamia i witaminy by  wzmacniać naturalną barierę ochronną skóry, jednocześnie sprawiając, że  dłonie pozostają miękkie i gładkie. A udoskonalona formuła z Hydra IQ aktywuje naturalne procesy nawilżania skóry utrzymując intensywne nawilżenie skóry nawet po częstym myciu rąk.

Krem testowałam osobiście.  Krem ma łagodny zapach i lekką konsystencję. Po aplikacji kremu na dłoniach nie ma tłustej warstwy, szybko się wchłania i dobrze się rozprowadza. Dłonie myje w ciągu dnia kilkanaście razy, a nie raz wychodzę z mokrymi na dwór, więc często są przesuszone i szorstkie oraz mają czerwone plamy. Ten krem poradził sobie z tym idealnie. Dłonie już od pierwszej aplikacji są miękkie a po kilku dniach są wygładzone, skóra nabrała zdrowego blasku. Po nałożeniu kremu na dłoniach  powstaje  niewidzialny filtr, który pozostaje na skórze dłużej niż do pierwszego mycia rąk.  Krem jest wydajny. Cena regularna to ok. 9 zł, zakupiony w promocji za 6 zł.

Nivea Regenerujący

Jego zadanie to natychmiastowa ulga dla  bardzo suchych i spierzchniętych dłoni. Skoncentrowana formuła szybko  łagodzi i regeneruje dzięki kompleksowi D-panthenolu i olejku z nagietka, zmniejszając uczucie przesuszenia i ściągnięcia. A udoskonalona formuła z Hydra IQ wspomaga naturalny proces zaopatrywania skóry w wodę, utrzymując dłonie intensywnie nawilżone i ochronione na dłużej.

Świetny krem – przynosi natychmiastową ulgę. Bywa tak, że  dzięki moim zwierzakom muszę myc szyby i drzwi  kilka razy dziennie. Wychodzę na dwór z wodą i ściereczką i często narażam moje dłonie na przemarznięcia, niskie temperatury, wiatr, mróz. Dłonie mam bardzo wrażliwe i szybko robią się czerwone, podrażnione a skóra piecze. Ale ten krem działa cuda. Nakładam go i po kilku minutach czuję wyraźną ulgę. Na dłoniach mam takie jakby niewidzialne rękawiczki, które kojąco działają na moje dłonie. Krem bardzo dobrze się rozprowadza, szybko się wchłania. Wystarczy nie wielka jego ilość, dzięki czemu jest wydajny. Cena regularna to ok. 9-10 zł. Kupiony w promocji za 6 zł.

 
1 komentarz

Napisane w kategorii NIVEA, testujemy kosmetyki

 

Men Expert- kosmetyki warte polecenia

31 sty

Uczestniczyłem nie dawno w akcji na facebooku – testuj kosmetyki Men Expert.

Do testowania otrzymałem Krem nawilżający przeciw starzeniu Vita Lift , który powinien spełniać takie o to zadania:

  • Wygładza zmarszczki.
  • Nawilża skórę.
  • Rozjaśnia skórę.
  • Ujędrnia skórę.
  • Opuchnięcia wyglądają na zmniejszone.

Producent pisze; „Z  wiekem produkcja kolagenu spowalnia się, skóra zapada się (na policzkach, skroniach i szyi), rysy twarzy stają się stopniowo wyostrzone. Celem pielęgnacji przeciwzmarszczkowej Vita Lift Men Expert dla mężczyzn jest walka
z oznakami starzenia, zwalczanie zmarszczek, poprawienie wyglądu skóry. Produkty z gamy Vita Lift Men Expert zostały wzbogacone o składniki, takie jak Pro-Retinol™ i Pro-Elastyl™, czy kompleks nutri-peptydowy oraz ADS™ (Active Defense System – aktywny czynnik łagodzący, by wspomagać naturalną odporność skóry i łagodzić codzienne podrażnienia) , aby skutecznie walczyć z oznakami starzenia się skóry i poprawiać jej wygląd.”

O to  krem jakiego szukalem – nie dosc, ze likwiduje oznaki zmeczenia i moja twarz nie jest juz taka poszarzala i opuchnieta, to dodatkowo nawilża.  Fajne jest tez to, ze moze byc stosowany po goleniu, nie podraznia skory i ma bardzo przyjemny, meski zapach. Krem bardzo łatwo się aplikuje i szybko wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustych śladów.   Konsystencja nie jest zbyt rzadka. Krem wystarcza na ok. 3-4 tygodnie regularnego stosowania.  Opakowanie jest poręczne i odpowiednio zabezpieczone przed wylaniem się kosmetyku. Po kilkunastu dniach stosowania czuje sie znacznie mlodziej – zmarszczki powoli znikają a skóra wygląda na zdrową, z przyjemnoscia patrze na swoja twarz w lustrze. Opakowanie 50 ml.  Cena to ok 45-47 zł.

Dopisało mi szczęście i otrzymałem jako nagrode  zestaw kosmetyków min. HYDRA ENERGETING Codzienne oczyszczanie Magnetyczny Wegiel.


Zadania tego kosmetyku to:

  • Usuwa wszelkie osady: sebum, zanieczyszczenia, toksyny.
  • Świeża skóra, zdrowy wygląd.
  • Zwalcza 5 skutków zanieczyszczenia powietrza
    w mieście:
    -błyszczenie
    -zszarzała cera
    -klejąca skóra
    -zaskórniki
    -rozszerzone pory.

Producent pisze: „HYDRA ENERGETIC X-TREME jest przełomową gamą od L’Oréal Men Expert stworzoną specjalnie dla mężczyzn 18+. Innowacyjne formuły wykorzystują zaawansowane technologie (Sun Gel, Taurine Boost System) i specjalnie dobrane składniki aktywne (tauryna, wit. C*, magnetyczny węgiel), by natychmiast działać oraz pomóc uzyskać świeży i zdrowy wygląd skóry. Dodatkowo każda formuła została wzbogacona
o ADS™ (Active Defense System) – aktywny czynnik łagodzący, by wspomagać naturalną odporność skóry i łagodzić codzienne podrażnienia. Przywróć skórze energię i nigdy nie zwalniaj!”

Magnetyczny Węgiel to fajny żel oczyszczający twarz – stosuję go codziennie po powrocie z pracy by oczyścić skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Regularne stosowanie sprawiło, że skóra nabrała zdrowego wyglądu. Nie świeci się, nie pojawiają się podrażnienia i wypryski.  Kosmetyk bardzo łatwo i wygodnie się rozprowadza. Dobrze, się pieni i wystarczy nie duża jego ilość by umyć twarz. Uważam, że to bardzo dobry wybór w codziennej pielęgnacji  twarzy i zdecydowanie powinien  zastąpić mydło. Opakowanie 50 ml. Cena ok. 26 zł.

 

 

Testujemy młynki od Kotanyi

26 sty

Dzieki akcji na fanpage Kotanyi miałem możliwość przetestowania młynka Czosnkowego oraz młynka Karmel i Wanilia z serii słodkiej.


Kilka słów o firmie Kotanyi – ” Wszystko zaczęło się w 1881 od Janosa Kotanyi i papryki. Wkrótce dołączyły inne drogocenne przyprawy i zioła z całego świata. Dziś, tak samo jak przed laty, są naszą największą pasją. Dzięki naszym przyprawom inspirujemy ludzi do kreatywnego gotowania i dodajemy do życia szczyptę pasji i przyjemności. Nasze motto brzmi „Gotować z inspiracją. Żyć z pasją”. Ową pasję odkrywamy na nowo za każdym razem, gdy wykorzystując nasze przyprawy czynimy z poszczególnych dań prawdziwą poezję smaków.” ( cytat zaczerpnięty ze strony http://pl.kotanyi.com ).

Firma Kotanyi ma w swoim asortymencie przeróżne przyprawy oraz  mieszanki przypraw, nie tylko te  powszechnie używane w kuchni polskiej ale także te z najbardziej cenionych kuchni świata.

Miałem możliwość przetestowania dwóch produktów Młynek czosnek i Młynek Karmel i Wanilia.

Młynek Czosnek - to 100 % naturalny czosnek granulowany. Zapach mocno czosnkowy, smak wyrazisty i świeży, bardzo aromatyczny, wyczuwalny w potrawie.  Sam młynek jest wygodny w użytkowaniu, kształt jest odpowiednio wyprofilowany, dzięki czemu  dobrze trzyma się w dłoni i nie wyślizguje.  Młynek ma dwie opcje mielenia – gruboziarnista lub miałka. To bardzo wygodne rozwiązanie, pozwala na wiele możliwości.  Używam  młynka już dłuższy czas i czosnek ani nie uległ zawilgoceniu ani nie stracił swego aromatu. Nadal jest tak samo sypki i świeży jak w dniu otwarcia. Fajny wygląd opakowania  to także ozdoba stołu i kuchni.   Z tej  serii jest jeszcze kilka innych rodzajów przypraw w młynku min. chilli, curry, pieprz, sól czy zioła.  Koszt takiego młynka to ok. 8- 9 zł. Jedyną wadą jest to, że nie można uzupełnić młynka kolejną przyprawą- trzeba kupić nowy młynek. W czasach kiedy ilość produkowanych śmieci ma znaczenie młynki powinny być wielokrotnego użytku.

Młynek Karmel i Wanilia w składzie zawiera cukier, syrop cukru karmelizowanego, aromat wanilii, armat karmelu. Świetnie nadaje się do kawy, herbaty czy do deserów np. budyniu. Smak jest delikatnie słodki, zapach aromatycznie i intensywnie karmelowo -  waniliowy. Przyprawa  mimo, że minęło od jej otwarcia ok. 2 tyg nadal jest świeża, sypka i nie zbryla się. Młynek rozciera kryształki cukru na miał. Z serii słodkiej mamy do wyboru także  cukier cynamonowy i  czekoladę. Koszt młynka to ok. 7 – 8 zł. Młynek jest jednorazowego użytku.

 
Komentarze (3)

Napisane w kategorii KOTANYI, produkty spozywcze

 

Aromatyczna herbata zimową porą

22 sty

Mimo wielkich zasp i fatalnych warunków na drodze udało się listonoszowi  dostarczyć mi przesyłkę od SAMPLE  CITY.

W kopercie znajdowały się próbki pięknie pachnących herbat, zapakowane w niebieską bibułkę.

Wielu z Was prawdopodobnie nigdy nie słyszało o SAMPLE CITY.

Jest to centrum testowania bezpłatnych produktów, które powstało z myślą o dostarczaniu oryginalnych, pełnowartościowych produktów lub ich próbek do odpowiednio wyselekcjonowanych Testerów.  Chętni mogą zapisać się na stronie SampleCity.pl lub zajrzeć na ich fanpage na fb.

Udało mi się zakwalifikować do testowania herbaty z sklepu Smak Sztuki (http://smaksztuki.pl ), w którym można wyszukać różnorodne  smaki i odmiany herbaty.

„Smaczna paczka” zawiera pięć rzadkich herbat zapakowanych w torebki: Herbatę zieloną LUNG CHING, Herbatę  zieloną Sweet Cinamon, Herbatę czarną YUNNAN GOLDEN TIPS , Herbatę czarną CHIŃSKA RÓŻA, Herbate Puerh FITNESS oraz porady jak parzyć herbatę by była smaczna i zachowała swe cenne właściwości.

Testowanie  herbat to bardzo przyjemne zajęcie. Wygodna pozycja,  filiżanka aromatycznej herbaty, książka i cisza to wyjątkowy luksus kiedy ma się dziecko.  przyznam, że nie zdarza mi się to często ale  dobrej herbatki zawsze mam  czas się  napić.  Próbki herbat są bardzo wydajne także testowanie tych  pięciu wyjątkowych odmian zajmie mi więcej niż jeden dzień. Opis poszczególnych herbat zaczerpnęłam ze strony sklepu Smaki Sztuki.

Herbata Puerh FITNESS herbata czerwona pochodząca z regionu Pu-erh w prowincji Yunnan, poddana długiemu 7-letniemu okresowi leżakowania, dzięki czemu nabiera mocy leczniczej. Świetnie działa odtruwająco,  oczyszczająco  z toksyn,metali ciężkich oraz poprawia  trawienie dzięki dużej zawartości polifenoli.Badania naukowe tej herbaty dowiodły skuteczne działanie antydiuretycznie (usuwa tłuszcz) w naczyniach krwionośnych. Mieszanka smakowa Fitness zawiera: suszone jabłko, skórka z kielicha kwiatowego róży, trawa cytrynowa (Lemon Grass) oraz niewielki dodatek pokruszonych listków Yerba Mate.

Jest to herbata liściasta. Przygotowałam ją w czajniczku i parzyłam krótko. Zapach herbaty jest owocowy,delikatnie cytrusowy.,  aromatyczny i przyjemny.  Kolor naparu ciemny czerwony, mocny.  Smak łagodny, słodkawy z nutką goryczy. Herbatę piję bez cukru także taki smak mi bardzo odpowiada. Herbata dobrze smakuje na gorąco i nieco chłodniejsza. Próbka herbaty jest bardzo wydajna. Pierwsza porcja wystarczyła na 2  duże filiżanki herbaty a po ponownym zalaniu wrzątkiem liści herbata nadal miała intensywna barwę i nie straciła swojego smaku.   Piłam inne herbatki „odchudzające” i w porównaniu do Herbaty Fitness miały obrzydliwy, gorzki  ziołowy smak. Ta herbata jest inna, pije się ją z przyjemnością. Szczerze ją polecam osobom, które na co dzień uwielbiają herbatę ale także tym osobom, które katują się naparami odchudzającymi – ta herbatka pomoże usunąć tłuszcz z naczyń krwionośnych i jednocześnie fajnie smakuje.
Herbata  Zielona Sweet Cinamon to ciekawa mieszanka cukrowych śnieżynek, płatków róży, niewielki dodatek kory cynamonu i goździków. Działa  rozluźniająco, lekko rozgrzewająco, dzięki płatkom róży działa antybakteryjnie.

Jest to herbata liściasta z malutkimi gwiazdkami, płatkami róży i skórką pomarańczową.


Zapach herbaty jest bardzo intensywny słodko-cynamonowo- goździkowy, wypełnił cała kuchnię.  Kolor jasny zielony. Smak słodki, aromatyczny, korzenny. To świetna propozycja na zimowe dni – rozgrzewa i cudownie pachnie a jednocześnie cieszy oczy. Próbka herbaty jest wydajna. Można ja parzyć dwa razy i nie traci smaku ani koloru. Mi bardzo smakowała. Często sięgam po takie „zimowe” smaki herbaty. Fajna propozycja poobiedniej herbatki do lub zamiast deseru.

 

Herbata Czarna YUNNAN GOLDEN TIPS to najbardziej rozpoznawalna czarna herbata w Polsce. Wśród wielu odmian tej herbaty – Yunnan Golden – wyróżnia się słodkim posmakiem i wysoką wydajnością oraz pięknie zwiniętymi listkami. Świetnie działa na trawienie, po sowitym posiłku oraz pobudza.

Herbata liściasta o aromatycznym słodkawym zapachu.  Smak herbaty jest zdecydowany, mocny  z wyczuwalną nutką  goryczy. Kolor naparu  ciemny bursztynowy. Herbata posiada właściwości pobudzające.  Wypiłam ją późnym wieczorem  i dzięki niej szybko odzyskałam stracone podczas dnia siły. Herbata jest wydajna – parzyłam ją dwa razy i nie zmieniła koloru ani smaku. Fajna propozycja dla tych, którzy lubią mocną herbatę o intensywnym smaku. Bardzo dobrze zaspokaja pragnienie.

Herbata Zielona LUNG CHING Lung Ching Smocze Źródło to jedna z 10-ciu najlepszych chińskich herbat zielonych. Nazwa pochodzi od nazwy wioski Longjing położonej niedaleko miasta Hangzhou prowincji Zhejiang. Legenda niesie, że nazwa powstała również od wirującego ruchu liści w trakcie parzenia przypominających taniec Chińskiego Smoka. Znana już od 1700 lat – jest symbolem tradycji w produkcji herbaty. Odżywia i rozjaśnia umysł, lekko pobudza, silne działanie antymutagenne.

Herbata ma duże zielone listki. Zapach jest aromatyczny, świeży i przyjemny. Kolor naparu jasny zielony.  Smak  gorzkawy ale łagodny.  Herbata jest wydajna – można ją zaparzać dwa razy i nie traci smaku, koloru i aromatu. Herbata jest smaczna i idealna na każdą porę dnia.

Herbata Czarna CHIŃSKA RÓŻA dzięki pączkom róży oraz naturalnemu olejkowi różanemu  jest bardzo aromatyczna. Świetnie działa relaksująco i ma dobry wpływ na trawienie dzięki dużej zawartości polifenoli, dzięki pączkom róży wzbogaca organizm w witaminę C.

Jest to herbata o słodkim różanym zapachu. Aromat jest bardzo intensywny i utrzymuje się bardzo długo. Kolor naparu jest ciemny bursztynowy.  próbując jej najpierw poczułam gorycz a potem słodkawy posmak, mimo to herbata jest bardzo łagodna w smaku.  Herbata jest wydajna – można ją zaparzać dwa razy i nie traci smaku, koloru i aromatu. Świetna propozycja na relaks z filiżanką herbaty i ulubioną książką czy czasopismem.



 



 

„Piękno ma Twoja twarz…” dermokosmetyki z Dermo Pharma

17 sty

Wczoraj poczta dostarczyła mi fajną przesyłkę, która zawierała enzymatyczny peelingmaskę kompres 4D - to propozycja kompletnego zabiegu pielęgnacyjnego twarzy od Dermo Pharma. Kosmetyki były zapakowane w fajny woreczek, który posłuży mi do przechowywania mniejszych produktów co czasem lubią się zawieruszyć w szufladzie. Dziś przetestuję i opiszę wyniki testowania.

Dermo Pharma to wysokiej jakości dermokosmetyki do samodzielnej aplikacji w domu. Specjalistyczne zabiegi mają na celu poprawić kondycję skóry twarzy, ciała oraz włosów. Ich innowacyjna  formuła oparta jest na nowoczesnym zrozumieniu procesów starzenia się skóry i zawiera idealnie dobrane aktywne składniki skierowane na bezpośrednie rozwiązanie problemu skóry. Kosmetyki skierowane są do kobiet w każdym wieku, a ich cena jest bardzo atrakcyjna. Firma ta nie przeprowadza testów na zwierzętach oraz nie używa składników, które mogły by przyczynić się do ich cierpienia.

Katalog produktów zawiera min:

maski kompres 4 D,

maseczki samowchłaniające,

hydrożelowe maski 4 D i płatki 4 D,

plastry oczyszczające,

maseczki glinkowe,

serum w ampułkach,

krem brązujący,

sole lecznicze,

masła i scruby do ciała.

Więcej o produktach i ich właściwościach znajdziesz na stronie www.dermopharma.pl

Ja mam  możliwość przetestowania enzymatycznego peelingu oraz maskę kompres 4 D.

Swoje domowe SPA zaczęłam od nałożenia enzymatycznego peelingu, który  ma na celu oczyścić i zregenerować skórę. Formula peelingu oparta jest na unikalnym połączeniu aktywnych składników  kompleksu kwasów AH – jagody, trzciny cukrowej,  syropu klonowego, pomarańczy i cytryny.  Peeling oczyszcza, łagodzi i zapewnia uczucie świeżościL – Arginina działa nawilżająco i regenerująco, a aktywne cząsteczki i ekstrakt z jabłka zmniejszają widoczność porów, złuszczają oraz pobudzają proces odnowy komórek.

Próbka peelingu pozwala na dwie aplikacje kosmetyku.  Konsystencja nie jest ani zbyt zwarta ani za rzadka. Idealnie rozprowadza się na skórze. Ziarenka peelingu nie trą mocno skóry, odczuwa się delikatne drobinki. Zapach jest łagodny cytrusowo – jabłkowy. Kosmetyk nałożyłam kolistymi ruchami i  zostawiłam na twarzy na kilka minut, następnie zmyłam ciepłą wodą.  Peeling nie podrażnił skóry.  Skóra jest przyjemnie odświeżona, gładka w dotyku i nawilżona.

Czas teraz nałożyć maskę kompres 4 D nasączoną aktywnymi składnikami, które działają na takie problemy skóry jak: odwodnienie, utrata elastyczności, szorstkość, napięcie i podrażnienie. Kosmetyk zawiera:

Kwas hialuronowy – utrzymuje prawidłową wilgotność skóry, chroni przed wysychaniem i wzmacnia jej właściwości ochronne,

Witamina E - nawilża i uelastycznia skóre,

Gliceryna – reguluje wilgotność w glębokich warstwach rogowych naskórka,

Krystaliczna woda z lodowca Alaski - zapewnia optymalne nawilżenie skóry oraz natychmiastowe uczucie świeżości,

Alantoina nawilża i wygładzam eliminuje podraznienia,

D-Panthenol - łagodzi podraznienia i zaczerwienienia,

Ekstrakt z alg -  wskazuje działanie antyrodnikowe, wzmacnia naczynia krwionośne, poprawia koloryt,

Ekstrakt z aloesu - odzywia i regeneruje skóre, stymuluje procesy odnowy naskórka, pobudza do produkcji kolagenu i elastyny odpowiedzialnych za jędrność i sprężystość skóry.

Maseczkę wyjęłam delikatnie z opakowania by nie uległa uszkodzeniu. Jest mocno nasączona preparatem. Zapach jest łagodny  z nutka cytrusów. Nakładam ja na twarz i pozostawiam na 20 minut.  Maseczka obejmuje cała twarz, nie zsuwa się, idealnie przylega do skóry. Gdy upłynęło 20 minut zdejmuje maseczkę i pozwalam by nadmiar maseczki wchłonął.  Niestety po kilku minutach mam uczucie ściągnięcia skóry twarzy oraz czuje na policzkach szczypanie. Nie wiem czy to efekt działania aktywnych składników czy wynik podrażnienia skóry przez któryś ze składników. Efekt szczypania utrzymywał się przez co najmniej 2 godziny. Mimo tego dyskomfortu skóra jest wygładzona, nie jest zaczerwieniona, ani wysuszona.

Oba kosmetyki idealnie z sobą współgrają. Szczerze polecam je do wypróbowania, zwłaszcza, ze są to to kosmetyki luksusowe, wysokiej jakości o potwierdzonej skuteczności a ich cena jest bardzo zadowalająca.  Peeling  i maska kompres 4 D kosztują  ok. 5 zł – 6 zł / szt.  Kosmetyki dostępne są w aptekach i drogeriach.

 

Z tym kremem zima wcale nie jest taka zła.

16 sty

Pewnego dnia zawitał do mnie kurier z mała paczuszką. Niespodzianka była bardzo zaskakująca i bardzo ucieszyła. Od firmy  L’Oréal Paris dostałam do przetestowania pełnowartościowy  krem  na dzień Nutri-Gold  plus próbki kremu dla znajomych.

Nawilżająca Terapia Odżywcza Nutri-Gold

to luksusowy krem dla każdej kobiety w każdym wieku. Pisząc luksusowy nie mam na myśli wartości materialnej kosmetyku. W tym przypadku luksus to cenne wartości odżywcze. Krem ma idealna konsystencję – nie jest rzadki. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Po chwili skóra staje się miękka i gładka, przyjemna w dotyku. Znika uczucie szorstkości.  Krem ma za zadanie chronić skórę przed czynnikami takimi jak   zimno, ciepło, wiatr, słońce, stres, klimatyzacja.  Testuje krem w okresie zimowym i jest to idealny wybór kosmetyku na tą porę roku.  Nie tak dawno polecano na mrozy i wiatr tłuste kremy by jak najlepiej chroniły skórę przed wysuszeniem, ściąganiem i uczuciem dyskomfortu.  Teraz mamy lekki krem Nutri – Gold, który działa jak nawilżająca terapia odżywcza, a jego sekretem cenne składniki: -miodowy eliksir, by natychmiastowo i intensywnie odżywić skórę,-kompleks wapniowy, by wzmocnić barierę ochronną skóry, -nawilżająco-regenerujące połączenie witamin z grupy B oraz lipidów by zapewnić skórze uczucie komfortu.

Nareszcie znalazłam kosmetyk dla siebie – przyjemnie pachnie, szybko się wchłania i idealnie nadaje pod makijaż. Jest tez bardzo wydajny bo dobrze się rozprowadza po skórze. Fajne jest też to, że polecany jest dla kobiet z każdej grupy wiekowej – mogę używać go ja, może go używać moja mama i babcia.  Elegancki szklany słoiczek w złotym kolorze to także ozdoba każdej toaletki. Świetna jest też cena – 35 zł za 50 ml to wcale nie tak dużo jak za luksusowy markowy krem.

Od kiedy odkryłam Nutri – Gold  chętnie wychodzę zima na dwór bo wiem, ze moja skóra jest odpowiednio zabezpieczona. Już nie obawiam się o negatywne skutki zimowych spacerów – skóra mnie nie piecze, nie jest zaczerwieniona i podrażniona.

 

Na czekolade poczułam chęć……

15 sty

Jak to zwykle bywa z początkiem nowego roku – obiecałam sobie „ograniczam słodycze!”.   Ale czemu zabraniać sobie kąpieli w czekoladzie? Przynajmniej w ten sposób rozpieszczę swoje ciało.

Zdecydowałam się na zakup 3 produktów.  Zaglądam na strony producentów  by sprawdzić co też piszą o swoich kosmetykach.

BingoSpa tak rekamuje swój produkt:

„Czekoladowy krem pod prysznic BingoSpa nakarmi Twoją skórę,a Ciebie napełni radością i chęcią do działania.Lekka, puszysta piana zmysłowo otuli Twoje ciało, a kuszący zapach czekolady wyzwoli pozytywną energię. Zniewalający, apetyczny zapach czekolady przynosi uczucie pełnego odprężenia, usuwa zmęczenie i uspokaja, a bogata receptura doskonale myje i oczyszcza skórę, nawilżając ją.”

Brzmi świetnie prawda? Już nie mogę doczekać się tej uczty dla mego ciała.

Reklama żeli pod prysznic Original Source brzmi równie świetnie:

„Daj się oczarować połączeniu rozkosznej czekoladowej słodyczy i miętowego orzeźwienia. Wrażenia ukryte w butelce żelu (…) są jak wykwintny deser bez ani jednej kalorii. Ulegniesz jego urokowi albo nie, ale prysznic nie będzie już nigdy tym samym co przedtem. Aromat pomarańczy i nieodgadniona tajemnica czekoladowej słodyczy czekają aż je odkryjesz! „

Nie byłabym sobą, gdybym od razu nie wypróbowała tych kosmetycznych delicji.

 

BingoSpa  Czekoladowy krem pod prysznic

Zacznę od opakowania – ładne, skromne i proste. Nie wyślizguje się z ręki. Nie podoba mi się zakrętka – gdybym przez nie uwagę stanęła na nią pod prysznicem uległa by zniszczeniu.  Otwieram butelkę i czuję przyjemny zapach gorzkiej  czekolady, ale po dłuższej chwili da się wyczuć typowy zapach mydła. Wylewam odrobinę  na dłonie. Kosmetyk jest  rzadki, wcale nie przypomina konsystencji gęstego kremu. By umyć dokładnie całe ciało trzeba go użyć wiecej niż kosmetyku w formie żelu.  Pieni się i dobrze rozprowadza.  Po kąpieli skóra jest miękka i nawilżona ale zapach na skórze nie utrzymuje się długo.  Dużym plusem dla tego kosmetyku jest to, że  oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo oraz wzmacnia i chroni warstwę lipidową skóry.

Pojemność – 300 ml

Cena 12 zł

Dostępny w internetowym sklepie  http://www.bingosklep.com

 

Original Source  Zel pod prysznic z  Czekoladą i Pomarańczą oraz z Czekoladą i Miętą

Opakowanie jest bardzo poręczne. Dobrze trzyma sie w dłoni.  Zapach jest cudownie słodki, intensywnie czekoladowy, kojarzy się z ciastkami delicjami lub miętowym czekoladowym cukierkiem. Az chce się go zjeść. Konsystencja jest gęsta. Żel jest wydajny i dobrze się pieni.  Aromat żelu jest intensywny tylko podczas kąpieli, nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. Kosmetyk skutecznie myje i  nie wysusza skóry. Poza tym nie ma żadnych innych właściwości pielęgnujących.

Pojemność to  250 ml

Cena ok. 10 zł, ale często bywają w promocji

Dostępny  min. w drogerii Rossmann i hipermarkecie Real

Jak się okazuje czekolada jest nie tylko do jedzenia, picia, służy też  dbania o urodę.

Daje ukojenie zmysłom, dzięki cudownemu zapachowi.

Daje również ukojenie  skórze, zmiękczając ją i odżywiając.

Od dzisiaj czekolada będzie mi się  kojarzyć z zadbaną skórą, bez obaw o dodatkowe  kilogramy.

 

Kocie szczęście z Purina One

15 sty

Kilka tygodni temu firma Streetcom

przeprowadzała nową kampanię

Purina One.

Nasze kociaki, gdy usłyszały wiadomość, że zostaną testerami, były bardzo zadowolone.  Swoja radość okazały na widok ogromnego pudełka Ambasadora.  Paczka była przeogromna -  aż trzy opakowania po 800g dla moich rudzielców, pięć opakowań po 300g do rozdania w  znajomym i jedno opakowanie 800g do „poczęstowania” innych kotów.  Całość uzupełnił pojemnik na karmę  i miarki do wydzielania odpowiedniej jej ilości.

A teraz kilka informacji na temat karmy Purina  One.

zawiera Formułę Purina One Actilea™, która dzięki zawartości drożdży, prebiotyków i przeciwutleniaczy pomaga wspierać układ odpornościowy kota, dobrze wpływa na układ trawienny, poprawia wygląd skóry, sierści i pazurów, opóźnia procesy starzenia.

- zaspokaja indywidualne potrzeby każdego kota:

Purina One Indoor - dla kotów przebywających głownie w domu. Zmniejsza formowanie się kul włosowych, pokarm jest odpowiednio zbilansowany, by kot mial zgrabna sylwetke a jego układ moczowy i stawy były zdrowe, redukuje także nieprzyjemny zapach z kuwety, dzieki odpowiednim witaminom i przeciwutleniaczom.

Purina One Sterilcat- idealna dla moich kociaków, bo maja specyficzne potrzeby. Oba sa po zabiegu kastracji dlatego też dbam by nie miały problemów z układem moczowym oraz by nie  utyły, co miałoby negatywny wpływ na ich zdrowie.  Purina One ma tak dobraną kompozycje składników by lepiej kontrolować pH moczu, oraz zawiera ziarna pszenicy, by energia była uwalniana stopniowo, dając kotu uczucie sytości na dłuższy czas.

Purina One Sensitive - dla kotków z wrażliwym żołądkiem i słabym apatytem, zawiera ograniczoną ilość białka zmniejszając ryzyko wystąpienia uczulenia. Apetyt kotka sie poprawi a jego skora nabierze blasku dzięki kwasom Omega 6.

Purina One Junior – zawiera kwasy Omega 3 – DHA wspomagając rozwój wzroku i mózgu kociąt, zbilansowane składniki i wysoka przyswajalność dają małym kotką odpowiedni poziom energii by sprawnie i dobrze sie rozwijały. Kuleczki karmy są niewielkie i doskonale mieszcza sie w małych pyszczkach.

Purina One Adult - 3 smaki do wyboru, dostarcza wszystkich niezbędnych składników odżywczych wzmacniających ich zdrowie.

- wysoka przyswajalność składników odżywczych

- ogranicza odkładanie się kamienia nazębnego aż do 40 %, chroni dziąsła

- zdrowe drogi moczowe

- zdrowa skóra i błyszcząca sierść

- mocne i zdrowe kości.

Karma Purina One dostępna jest w opakowaniach 300 g,  800 g  ( 1,5 kg i 3 kg widziałam tylko w sklepach zoologicznych)

Wady:

Tak smakuje kotom, ze szybko się kończy.

 
Komentarze (5)

Napisane w kategorii karma dla kota, PURINA ONE

 

Po co komu przeciętna bielizna, skoro można nosić się po królewsku!

14 sty

 

 

Król Majtek Pierwszy - bielizna męska

 

 

Dopisalo mi szczescie i zostalem testerem

bokserek INTYMENS Red Modal.

 

Reklama zapewniała;

” Królewskie połączenie kolorystyczne – złoto i bordo – powzwoli poczuć Ci się luksusowo! Po co komu przeciętna bielizna, skoro można nosić się po królewsku! Wyglądaj jak milion dolarów i olśnij innych!”

I wiecie co? Ubrałem – zaprezentowałem żonie mowiąc: wyrzuc te wszystkie kupony z totka – masz w domu prawdziwy skarb w krolewskiej bieliznie. Zonie sie podobalem bo bokserki ladnie opinaja posladki. Material nie jest obcisly, wiec nie obawiajcie sie, ze bedzie uciskal, jest delikatny i mily w dotyku. Tak jakby bokserki byly druga skora. Nosza sie bardzo dobrze, szwy sa nie wyczuwalne. Zastanawialem sie jakie beda po praniu – pierwsze pranie: 40 st. kolor zostal bez zmian, bokserki nie rozciagnely sie ani nie skurczyly, material nie ulegl zmechaceniu, nadal sa mile w dotyku, wiec pierzemy je kolejny raz i mamy niespodzianke – wygladaja jakbym je wlasnie wyjal z opakowania i mial zalozyc pierwszy raz.

Podsumowujac:

jesli macie dosc kupowania jednorazowej bielizny,

ktora wyglada ladnie tylko przed pierwszym zalozeniem

to zainwestujcie w bokserki Krola Majtka Pierwszego -

warte sa  swojej ceny i posluza o wiele dluzej.

 

Zdjęcie skopiowane ze strony http://krolmajtekpierwszy.pl/bokserki-intymens

 
 

Już nie jestem misiem panda!

14 sty

Dziekuje firmie GlySkinCare za mozliwosc przetestowania

kremu pod oczy HYDRATING EYE CREAM.

Wedlug informacji podanej na opakowaniu krem ma za zadanie zmniejszyc opuchlizne oraz redukowac cienie, powstrzymuje tez proces starzenia nawilzajac i poprawiajac sprezystac delikatnej skory wokol oczu. Krem testuje juz ok. 2 tygodnie i jestem bardzo zadowolona. Jeszcze nie tak dawno moje oczy byly opuchniete od ciaglego niedosypiania, wiadac bylo slady zmeczenia i cenie pod oczami, ktore mozna bylo zamaskowac jedynie dobrym podkladem czy korektorem pod oczy. Stosuje krem dwa razy dziennie rano i wieczorem.

Zalety:

Opuchlizna i cienie pod oczami staly sie nie widoczne.

Skora wokol oczu jest dobrze nawilzona.

Odpowiada mi plynna konsystencja kremu – dzieki czemu jest on bardziej wydajny i wystarczy go nie wielka ilosc.

Krem jest bezzapachowy co uwazam za duzy plus.

Nie podraznia oczu, nie powoduje lzawienia.

Nie zostawia tlustych sladow i latwo sie rozprowadza.

Świetnie nadaje sie pod makijaz, ponieważ szybko sie wchlania.

Wady:

Nie stwierdzono.

Opakowanie to 15 ml w wygodnej tubce.

Krem jest polecany dla osob w wieku 25 +.

Cena: ok. 40 zł

 

GlySkinCare

 

 

 

 

 

Uwazam, ze znakomicie spelnia swoje zadanie.

Szczerze polecam.

 
 



  • Facebook